De lichtelijk overspannen copywriter Werner van der Linden, reclameman van het jaar 1996 en 1997, ziet mogelijkheden om zijn tanende carrière bij reclamebureau Hot&Lazy nieuw leven in te blazen als hij een campagne mag pitchen voor een humoristisch kaasproduct van een Belgisch zuivelbedrijf. Met het binnenhale van deze opdracht zou hij zich kunnen ontdoen van zijn concurrent Enzo en opvolger worden van de baas van Hot&Lazy, Etiënne, met wiens vrouw Werner een lichamelijk en geestelijk vermoeiende seksrelatie heeft, waaraan hij uit strategische overwegingen geen einde durft te maken. Het verlossende idee voor de kaascampagne wil hem maar niet invallen, tot op een ochtend zijn neef Bink, een bekende soapster, op de stoep staat en het geluk Werner eindelijk weer lijkt toe te lachen. Nooit zat een man er meer naast dan hij.
351 pagina's
Derde druk 2009
Conditie boek: Zeer Goed
De volgende extensies worden ondersteund: png, jpeg, jpg, gif, txt, csv, pdf, doc, docx, rtf, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, eps.
Gegevens worden naar de server verzonden